Сценарій на Хеллоуїн
Символічним кольором свята Хеллоуїн вважається жовтий. Тому зробіть з паперу або листівок запрошення жовтого кольору, намалюйте на них гарбуз зі страшним обличчям. У запрошенні попросіть всіх гостей одягнутися так, що б в їх гардеробі переважав жовтий колір. Фотографії свята вийдуть дуже яскраві і чудові!
Ведучих вечора повинно бути двоє. Господиня зустрічає гостей в темній передпокою, каже, що у них тільки що було коротке замикання, а господар пішов перевіряти пробки (заздалегідь виверніть пробки, щоб гості не включили світло самі). У цей час насправді господар знаходиться у вітальні за фіранкою. Господиня запрошує гостей пройти до вітальні і сідати обережно за святковий стіл, пояснивши, що світло господар зараз включить. Сама вона в кімнату не заходить.
Коли гості потраплять в темну вітальню, вони побачать жахливу картину. Перше - це моторошна світиться гарбуз - ліхтар, що звисає з люстри. Про приготуванні моторошної вітальні господарі повинні подбати заздалегідь. З гарбуза видаляємо м'якоть і насіння, залишаємо кірку товщиною в 1 см. Ножем вирізаємо великі трикутні очі, ніс і зубчиками вниз - рот. А також замість вух - два отвори для мотузочки. Дати соку стекти на рушник, поставивши диню вниз головою. Викласти щільно внутрішню поверхню гофрованої папером. Мотузочку пропустити крізь отвори. Включити ручний ліхтарик. Покласти його в диню, направивши промінь на прорізи, закриті гофрованої папером. Закрити кришку. Вішаємо гарбуз так, щоб вона звисала з люстри. Вимикаємо люстру.
Господар ховається за шторою, в руці його чарівний ліхтарик, він направляє його на фрагменти моторошної вітальні. Візьмемо ліхтарик, наклеїв на нього зроблену з пластиліну або тіста пику. Потім, коли вимкнуть світло, потрібно кілька разів коротко моргнути в темряві ліхтариком.
Зробіть з світлого матеріалу (пінопласту, тесту, пластиліну, тканини) велику мишу, покладіть її в кутку кімнати, пронизливо пищите, а потім направте промінь ліхтаря непомітно на неї кілька разів в темряві. Результат ви почуєте. Також промінь ліхтарика направте на вікна. А на них ... привиди! З солоного тіста, паперу або пластиліну зробіть зірки і фігурки смішних і страшних привидів і приліпите їх на стекла вікон, дверей, сервантів. Поводите по фігурках привидів променем ліхтарика зі свого укриття і важко, страхітливо зітхайте. Це буде вражаюче!
Продовжуємо нагнітання атмосферу. Господар за фіранки замогильний голосом (можна говорити в банку):
- Вітаю вас, люди в жовтому, ласкаво просимо до столу.
Направляє промінчик ліхтарика на святковий стіл, покажемо гостям, які їх чекають частування. Святковий стіл має свої страхітливі приколи, які готуємо заздалегідь. Беремо глибоку чашку з печивом, на неї прикріплюємо з боків два шматочки синього пластиліну. Додаємо до цих шматочках пальці, виходять руки Дракули, до них прикріплюємо червоні накладні нігті. І ще один сюрприз. На прозорий глечик з компотом або вином прикріплюємо гумову або пластилінову змійку, яка теж «хоче вина і не буде ним ділитися ні з ким». Прикрасьте кожну страву різними павуками, мухами та іншими гумовими або пластмасовими прикольними предметами.
Стільці і стіл обплутані нитками, на яких висять «павуки», кінець нитки - у ведучого за фіранкою. Гості підходять до столу, стільця не відсуваються, вона намагаються сісти на стільці, господар смикає за мотузку або нитку і сичить, як змія. У гостей моторошне стан, що близько їхніх ніг хтось є.
У паніці, метушні, крику або реготі - залежно від нервів гостей - господар непомітно вислизає з вітальні, вкручує пробки і вбігає в кімнату на шум. Якщо йому не вдасться вийти непоміченим, пробки вкрутить господиня, а господар вийде і разом з усіма посміється над вдалим розіграшем. Всі сідають за святковий стіл, пробують незвично прикрашені страви. Страв можна присвоїти жахливі назви, господиня розповість про кожного, з чого воно - лапок павуків, голів змій і т.п. Посуд і їжа на столі переважає жовтого кольору.
Потім господиня пропонує знайти в кімнаті жовті бантики, які зроблені зі стрічок, і зав'язані господарями у віддалених куточках квартири або прикріплені на видному місці. Гра полягає в тому, хто швидше знайде більше всіх бантиків, отримає приз - надувний, жовтий кулька.
Наступна гра починається з того, що господар розкладає на підлозі жовті острова. Острови зроблені з великих ватманів, пофарбованих у жовтий колір. Головне, щоб розмір острова був рівно в дві ступні - не більше! І кількість островів (наприклад, 2) було в два рази менше кількості учасників (наприклад, 4). Включається музика, всі гравці повинні «плавати» в «море любові», не заходячи на острови. Музика різко вимикається господинею, гості миттєво повинні вистрибувати «на сушу», інакше «море їх поглине». Вийде так, що на одному острові виявиться по два гравці. Так як острівці вирізані менше за розміром, ніж на них помістилося б чотири ступні, двоє людей стоять майже впритул один до одного. Причому обидва вони стоять на одній нозі, тримаючись один за одного. Той, хто не зможе утриматися на острові і впаде в море, буде їм поглинений (вибуває з гри) - забирає з собою острів. Гра триває. Островів стало на один менше, значить знову хтось не втримається і впаде в море. Залишитися одному гравцеві на одному острові, вручається приз - подарунок жовтого кольору.
У наступній грі беруть участь троє і більше гравців. Посередині стає основний гравець, почнемо з дівчини. Іншим, двом гравцям, зав'язують очі. Наприклад, чоловікам. Одному з них дають в руки, вже відомі нам, жовті стрічки. Він повинен з закритими очима підійти до дівчини і зав'язати на ній жовтий бантик в будь-якому місці. Тепер другий чоловік підходить до неї, намацує жовтий бантик і розв'язує його. Потім гравці міняються місцями, - дівчина зав'язує бантик. І так, поки все не випробують всі ролі.
Учасники вечірки сідають за стіл. Заздалегідь господиня готується до цієї гри. Зі старих журналів вона вирізає красиві картинки - портрети чоловіків і жінок, потім розрізає їх на дві частини. Всі частини перемішує і розкладає на столі. Вона вибирає одну половинку картинки і кладе її на середину столу - це завдання. Хто швидше всіх знайде другу половинку цієї картинки - отримує печиво. У кого до кінця гри виявиться найбільше печива, того вручається головний приз.
Тепер посоревнуемся у творчих здібностях і посміємося. Учасники діляться на дві команди. Одна команда виходить з кімнати і загадує, на кого з другої команди вони намалюють на ватмані дружній шарж. Друга команда сидить, дивиться, відгадує і сміється. Гравці першої команди зав'язують очі, беруть у руки фломастери, господиня їх проводить до ватману. Вони починають допомагати один одному домальовувати шарж - гумористичний портрет їхнього друга з другої команди. Друга команда повинна відгадати задуманого героя. Потім вони міняються місцями. Картини з шаржами і автографами даруються героям.
Гості можуть відпочити, знову сівши до святкового столу. Кожен знає якийсь страшний або смішний випадок, який стався з ним або він чув. Гості розповідають по колу. Хто не знає випадків, може тут же придумати і подивитися, наскільки йому повірять, чи залишилася пильність до середини свята?
Виходячи з назви свята - Хеллоуїн, загадаємо букву «Х», як основну в такій грі. Господар сидить за столом і несподівано задає одному з гостей запитання: «Хто?». Учасник відповідає обов'язково з літери «Х». Наприклад, хом'як. Наступне питання до іншого гравця: «Який?». Відповідь: «Худий». Питання: «Що робить?». Відповідь: «Хоче». І т.д. і т.п. Гра смішна і розвиваюча швидку реакцію.
Одного гравця тепер видворяємо з кімнати, на столі розкладемо такі предмети: фотоапарат, ложку, тарілку, цукорницю з цукром. Тепер загадуємо завдання, наприклад, потрібно взяти ложку, набрати нею цукор з цукорниці, покласти в тарілку і сфотографувати. Гравцеві зав'язують очі. Не знаючи завдання, він підходить до столу, намагається визначити спочатку, що там лежить, пробує на мову цукор. Потім, він виробляє різні дії з предметами. Наприклад, бере фотоапарат, кладе його в тарілку, сипле цукор ложкою в тарілку поряд з фотоапаратом. Всі його дії контролюють учасники. Коли він робить правильно, вони кричать «оки», якщо неправильно - «доки». Після правильного здійснення задуманого дії, гравцеві привласнюється очко, він загадує наступне завдання іншому гравцеві.
Господар пропонує написати кожному на аркуші паперу своє слово. Господар збирає листки і починає складати розповідь, за участю цих слів. Розповідь придумується по одній пропозиції кожним з учасників. Хто останній придумав пропозицію в оповіданні, має потім вгадати, хто яке слово, з написаних, придумав.
Господиня:
- Подивимося, чи добре ми знаємо один одного. Пропоную наступну гру «Голос тихий, таємничий».
Всі сідають знову за стіл. Вибирається за допомогою жеребкування гравець, він сідає подалі від столу спиною до всіх. За годинниковою стрілкою, по черзі кожен вимовляє слово «Хелловін». Водить повинен відгадати, хто це сказав. За кожен вгаданий голос він отримує очко. Гра продовжується, поки все не побудуть в ролі ведучого. Потім порівнюється кількість очок, що переміг, присвоюється звання «Кращого друга», вручається приз - гарбуз з люстри! Всі аплодують.
Свято закінчується веселими піснями і танцями, загадками і тостами.
Следующий сценарий