"Ляльки"
Гра подібна конкурсу "Загорни подарунок". Для його проведення, Вам знадобляться дві ляльки і дві пари пелюшок. Виберіть із запрошених гостей дві сімейні пари з досвідом. Чоловік повинен обхопити талію дружини правою рукою, а дружина лівої талію чоловіка. У такому стані у них будуть вільні дві руки. Завдання для кожної сімейної пари: сповити ляльку і перев'язати стрічкою. Ведучий вибирає переможців за якістю і швидкості проведеної роботи.
"Лихі шофери"
На дві іграшкові вантажівки, поставте по склянці води, а до машинок прив'яжіть досить довгі мотузочки. До інших кінців мотузки прив'яжіть або паличку, або олівець. Завдання для учасників: на швидкість, намотуючи мотузку на олівець, підвезти машинку і не розплескати воду. Переможцем оголошують того водія, хто привезе найповніший стакан.
"У гонитві за вузликом"
У гонитві за вузликом, можуть взяти участь як дівчата так і хлопці. Вам знадобиться мотузок довжиною два метри і два олівця. Точно по центру мотузки, зав'яжіть вузлик, а на кінці її прив'яжіть по олівцю. За сигналом ведучого, конкурсанти намотуючи двома руками мотузку на олівець, повинні наблизитися до вузлика. Той хто першим це зробить, оголошується переможцем конкурсу.
"Фігурки"
Досить креативний конкурс. У ньому може взяти участь різна кількість гравців (або це може залежати від кількості пластиліну приготованого провідним). Після того як гравцям вручать по шматку пластиліну, ведучий називає будь-яку букву алфавіту і учасники повинні будуть зліпити фігурку або предмет, назва якого має починатися з цієї літери. Можете грати або на час, або на креативний підхід до поставленого завдання.
"Зграї рибок"
Розділіть гравців на рівні команди. Команд може бути декілька. Приготуйте для гри, вирізаних з різнокольорового паперу рибок, розміром зі ступню (різнокольоровими вони повинні бути для того, щоб можна було відрізняти до якої команді належить той чи інший гравець). Прив'яжіть ззаду за пояс на волосінь паперових рибок, так, щоб вони злегка волочилися по землі. Завдання для учасників: наступити на рибку суперника, при цьому не даючи в образу свою рибку. Гравець позбавлений своєї риби, залишає поле битви. Після закінчення часу конкурсу, провідний підраховує кількість залишившихся на підлозі різнокольорових рибок і оголошує команду переможницю. Але можна грати і не на час, а до останніх двох рибалок.
Наступний сценарій