"Скинь свої шкарпетки"
У цю гру найкраще грати на килимі, після непокритого, твердого полу можуть залишитися синці. У всіх учасників повинні бути до щиколоток спущені шкарпетки і стояти необхідно на колінах. Завдання кожного - бігаючи і ухиляючись на колінах, зняти з іншого шкарпетки і не втратити свої. Гравець втративши обидвi шкарпетки, залишає поле битви.
"Паніка"
Ця гра трохи нагадує "фанти". Кількість гравців може бути різним, головне щоб воно було парним, якщо ж є один зайвий, його можна зробити своєрідним провідним з секундоміром. Кожному видають по 10 листочків і ручки. На листках гравці повинні написати відомі всім особистості або персонажі фільмів чи мультфільмів. Наприклад: Штірліц, Крокодил Гена, Фідель Касто, Чарлі Чаплін і т.п. Листочки складаються в "шапку" (коробку, целофановий пакет), після чого перемішуються. Гравці розбиваються на пари. Зручно, якщо люди в парі будуть сидіти навпроти один одного, наприклад за столом. Шапка пускається по колу. Заздалегідь домовтеся про ліміт часу на проведення одного раунду (чим менше хвилини, тим цікавіше гра, адже вона непросто називається "Паніка"). Ведучий засікає секундоміром час, і перший гравець повинен швидко витягаючи папірець за папірцем задавати навідні запитання про особистість або персонажа, чиє ім'я там написано. Наприклад: хто знаходиться в тумані? (Їжачок), як прізвище знаменитого розвідника? (Штірліц), хто відкрив Америку? (Колумб). Сенс "Паніки" полягає в тому, що гравець відповідаючи на прості вопрси, начебто і знає відповідь але знаючи про секундомір частенько починає тупити, впадати в ступор і панікувати. Та пара яка більше всіх відповість на поставлені вопрси перемагає.
"Клоун"
Сміху в цій грі буде предостатньо! Для цього конкурсу розділіться на дві - три команди і приготуйте зовнішню частину коробка сірників. Сядьте поряд з членами вашої команди, одягніть кришечку коробка на ніс першого гравця і без допомоги рук постарайтеся надіти його на ніс сусіда, якщо ж коробок впав, почніть процедуру знову.
"Приз в загадках"
Виберіть невеликі призи (значок, жувальну гумку, цукерку, монетку), загорніть їх у папір. На цей згорток приклейте стікер з будь-загадкою. Потім загорніть його ще раз, наклейте нову загадку і так до десяти разів. Гравці розсідаються в коло. Якщо у вас немає ведучого, киньте жереб, щоб визначити гравця якому потрібно буде відгадати першу загадку. Якщо він правильно відповідає на питання чи загадку, розгортає пакет і відгадує наступну, якщо ні - читає цю загадку вголос, той хто відгадає, може далі розгортати приз. Сюрприз дістається тому хто відгадає останню загадку.
Наступний сценарій