"Дресирування"
Ведучий вибирає двох конкурсантів, один буде "Тварина", інший "Дресирувальник". "Тварину" на короткий час виводять в інше приміщення, а гості з дресирувальником придумують завдання. Завдання полягає в тому, щоб придумати дію або послідовний ланцюжок дій які повинен виконати гравець "Тварина". Після того як завдання сформульовані, гра починається. Запрошують повернуться "Тварині" і він повинен зрозуміти, що йому необхідно зробити (по іншому, здогадатися).
Він як в грі "Жарко, холодно" дивлячись на "дресирувальника", ходить по залу, а "дресирувальник", якщо бачить що другий гравець близький того, що від нього вимагається, клацає пальцями, а якщо нi - дує в свисток. Завдання повинні бути простими. Наприклад: Вiмкнути - вимкнути світло, або обійти стілець по годинниковiй стрiлцi, налити і випити склянку горілки, підмести підлогу ( заздалегідь на видному місці повинен стояти віник) і т.д.
"Горить свічка"
Для цього конкурсу вам знадобляться: тазик з водою, дві свічки (можна і більше двох, все залежить від того скільки людей братиме участь цієї гри), упаковка вати, нитки. На пояс гравцям прив'язують нитки (довжина 30-40 сантиметрів) з прикріпленими кульками з вати. На підлогу ставлять запаляннi свічки, а на будь-якій відстані від них знаходиться тазик з водою. Завдання гравців, намочити в тазику вату і загасити палаючу свічку. Руками допомагати природно не можна.
"Качки - гуси"
У цій грі має учавствовать не менше десяти осіб. Гостям пропонують стати в коло і покласти руки на плечі один одному. Після цього ведучий ну вухо кожному гравцеві говорить слово, "гусак" або "качка" (важливо: деяким гостям він не говорить нічого). Потім він повинен пояснити правила гри присутнім: - Якщо я говорю: "Качка", то ці люди повинні будуть піджати одну ногу, а якщо, я промовлю "Гусь", то гуси повинні будуть піджати дві ноги. У підсумку ви отримуєте гарантовану повалку гостей.
"Скарбничка"
Тамада або ведучий, пропонують всім гостям хто любить мріяти, фантазувати або хоче позбутися від яких небудь боргів, кинути в скарбничку монетку, а отримає вміст "скарбнички"той, хто ближче всіх вгадає суму зібрану в ній.
"Снайпер"
Для конкурсу потрібні одноразові пластикові стаканчики в яких лежать папірці з напісаннимі на них завданнями: заспівати пісню, випитий 50 грамів горілки, розповісти віршик стоячи на табуретці і т.п. Після цього гості з пневматичного або водного пістолета повинні будуть збити стаканчик з умовами і виконати завдання.
Наступний сценарій